The FVA ( Fontainebleau Veterans Association) send their sincere condolences and deepest respects to the family and friends of Andre Hublier who passed away in June and Lucienne Hublier who passed away in July.

They will be fondly remembered By all those who visited Yevres over the years for their hospitality and welcome.

They will be sadly missed. Gone but never forgotten by the FVA members.

La FVA (Association des Anciens Combattants de Fontainebleau) adresse ses sincères condoléances et ses plus profonds respects à la famille et aux amis d’André Hublier décédé en juin et de Lucienne Hublier décédée en juillet. Tous ceux qui ont visité Yevres au fil des ans se souviendront d’eux pour leur hospitalité et leur accueil. Ils nous manqueront beaucoup. Disparu mais pas oublié par les membres de la FVA.

Please Click here for additional information.